آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

چطور در خانه کسب درآمد کنیم؟
آموزش کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد از اینترنت

چطور در خانه کسب درآمد کنیم؟

ثبت نام در neobux

به نام خدا

نحوه ثبت نام در سایت neobux را بصورت تصویری در ادامه مشاهده میکنید.

در ابتدا باکلیک در اینجا وارد سایت neobux.com می شویم. با کلیک بر روی گزینه register که در شکل مشخص شده ثبت نام شروع می شود.




وقتی وارد صفحه register شدیم باید فیلدهای خالی را پر کنیم. در بخش UserName یک اسم یا نام کاربری برای خود انتخاب می کنیم. در مراجعه های بعدی باید از این نام برای ورود به سایت استفاده کنیم. پس آنرا بخاطر بسپارید. در قسمت پسورد یک پسورد برای خود انتخاب و آنرا تایپ میکنیم. مراقب باشید پسورد را فراموش نکنید!

در بخش Email و payza/paypal Email  ، در هر دو بخش ایمیل خود را وارد کنید. دقت کنید که حتما ایمیلتون فعال باشه تا بتونید وارد شوید و لینک فعالسازی را باز کنید.

در قسمت Birth Day سال تولد خود را به میلادی وارد کنید. (مثلا 1987) برای تبدیل سال تولد خود به میلادی از این لینک استفاده کنید(تبدیل تاریخ تولد).

کد را عین تصویر وارد میکنیم.

در باکس قسمتی که نوشته I declare to have read, understood,and accepted the Terms of Service کلیک کرده و آنرا تایید کنید. سپس بر روی Continue کلیک کنید.

در شکل زیر یک نمونه کامل شده را مشاهده میکنید.





در صفحه بعد باید ایمیتان تایید شود. پس وارد ایمیل خود شوید و ایمیلی که از طرف سایت neobux اومده را باز کنید و لینک فرستاده شده را کپی کنید و در قسمت validation cod وارد کنید. سپس حروف تصویر را وارد کرده  و روی finish registrationکلیک کنید.در شکل زیر نمایی از این صفحه را مشاهده می کنید.




تبریک میگم شما به جمع بزرگ سایت neobux پیوستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد